Известие

Collapse
No announcement yet.

Всмукателен колектор. Има ли нужда от смяна с метален? 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Моя скромен опит с разните колектори, предимно пластмасовите(верно беше че ми направиха в сервиза и един метален който не сработи както трябваше), и опитите който включваха каране без вим, със вим, с изтърбушен вим, и всичко което може да се пробва, е че квото е да се прави, в тва отношение както го е измислил производителя, няма какво по добро да се направи, ако колата е стоковица......
    Така че карайте си ги стоково нещата, и оставете "въображаемото" впечатление за вероятно подобрение настрани......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Интересно е какво става във високите, защото на стария колектор си имал ВИС. Който над 5200 оборота ти минава на къс път и мисля, че Еку-то допълнително обогатява сместа в тоя диапазон...Тоест да не е станало да си скопил колата във високи обороти поради прекалено богата смес

      п.с. На диагностика не ти ли записва грешка, че това което управлява геометрията на колектора не го намира?
      При М1.5.5 ВИМ-а се управлява по друг начин. Не е като при теб. Въпреки това в някой диапазон нещо се е случило към по-добре в друг към по-лошо, защото се е променила VE характеристиката на мотора почти в целия диапазон от обороти.
      Last edited by oem; d.m.y г., 13:30.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        аз съм с метален колектор на алфа ромео 145 2.0 155 коня с обикновенна гас и нямам никакви проблеми това дето казвате наистина е махнато още преди вис а

        колата си ускорява доста добре,но в високите обороти май е по слаба
        Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
        Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

        Comment


        • #19
          Честно казано върви абсолютно разкошно и не забива и една грешчица.Управлението на стария колектор съм го монтирал отстрани и дефакто си работи.А доколкото знам има и 1.8 стария мотор с алуминиев кулектор.Но наистина колата е съвсем различна от преди и си работи перфектно.Ако мога ще пробвам да кача клипче как работи колата.
          Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


          Comment

          Working...
          X